Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2010 20:34 - Роми, роми, роми...
Автор: peterch Категория: Политика   
Прочетен: 955 Коментари: 2 Гласове:
3



   Напоследък накъдето и да се обърна все за ромите слушам. Депортация, дискриминация, нарушаване на човешките им права... Днес дори прочетох статия, в която авторът определя ромите като "най-голямата жертва на прехода" и как ние българските изедници едва ли не сме виновни за тяхното окаяно положение! Да ме прощава авторът, но той явно не живее в цигански квартал и не слуша всекидневните викове, крясъци и чалга, които по цял ден огласят улиците! Явно не е вървял мирно и кротко по пътя си, за да се натъкне на група "изкупителни жертви", която да го нарече "гяур" в собствената му страна! Както и да е, моите перипетии с "ромските кротки агънца" не са толкова важни! Това, което най-много ме покърти и потресе беше тезата, че аз и моите съграждани, които работим, плащаме данъци и сметки, за да могат ромите спокойно да си живуркат и да се множат, сме виновниците за циганската маргинализация! Че не можело да се говори за "обезбългаряване", понеже ромите били също български граждани и имали същите чувства и мечти като мен и като останалите българи. Хм! Моята мечта не е да мина днес с каруцата покрай някоя изоставена постройка, за да открадна малко медна жица или друг метал, а след това с парите да си купя евтина ракия, да се усмъртя, а на вечерта след поредната порция бой да изчукам жена си, за да направя поредното сополиво чаве! Не мисля, че и повечето от българите имат подобни мечти. А относно "обезбългаряването" ще кажа, че рано или късно то ще бъде налице, но тогава се питам кой ще бачка, за да плаща циганските сметки?!

   Не знам кой е виновен за циганското тегло, но то пък е едно тегло! Ехааа, искам и аз да живея от помощи и детски, искам да не си плащам сметките за тока, отоплението и водата, искам да мога да  строя на воля,  където си поискам, а след това да си прекарам ток и да си пусна музиката до дупка на двора, за да могат всички да ме видят как се чекна под тежките ориенталски ритми! Не ме разбирайте погрешно, не съм побъркан националист-фашист, дори напротив! Но с поведението си на "жертви" ромите все по-често ще стават обект на нападките на подобни злобари, които ще ги използват като оръжие, за да насъскват хората срещу тях! Да знам, дори сред тях има свястни и културни хора, колкото и да са малко! Дай боже в бъдеще да стават все повече и повече! Но в цялата сбирщина от "изкупителни жертви" никой не успява да ги забележи! Губят се в парцаливата и сополива маса, която знае само да хленчи, да краде и убива, да прави бебета като на конвейер и да се оплаква колко е онеправдана, а всъщност безчинствата й са толерирани от държавата! Не, не съм съгласен, че аз и моите сънародници сме виновниците за тяхното положение! Не, не искам да слушам повече за тях и депортацията им, за нарушаването на правата им и проблемите им! Каквото си надробиш, това ще сърбаш! След като си избрал да живееш като "жертва", винаги ще бъдеш такава! А за промяната е нужно желание, но според мен желание за промяна няма! Много по-лесно е да бъдеш "жертва" и да бъдеш защитаван от лицемерни борци за граждански права! Амин!





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neprosvet - Преди двадесет години, акоромите ...
14.09.2010 16:36
Преди двадесет години, акоромите не бяха високо образовани поне бяха грамотни.Всички ходеха на работа, сигурно са си плащали и сметките.Ромите бяха весели, безгрижни , усмихнати добри хора. Това е спомен от детството ми. Аз ходех на училище с такива деца.Нас ни учеха да им помагаме в подготовката на домашните и уроците и ние го правехме с удоволствие.Ако българчета приемаха във ВУЗ-я с отличен - тях ги приемаха с добър даже и със среден те бяха с предимство от което не се възползваха толкова често. От двадесет години те не ходят на училище/сега почти всички са неграмотни/, не ходят на работа/нямат и специалност/, крадът, грабят, убиват и т.н. Не съм аз най умният човек на планетата.Но някой е бил.Знаел е какъв проблем ще се създаде в Бългория сега, когато циганите станаха роми. Защо ??? Кому е изгодно това положение???
цитирай
2. roy - Преди двадесет години, акоромите ...
20.09.2010 23:03
neprosvet написа:
Преди двадесет години, акоромите не бяха високо образовани поне бяха грамотни.Всички ходеха на работа, сигурно са си плащали и сметките.Ромите бяха весели, безгрижни , усмихнати добри хора. Това е спомен от детството ми. Аз ходех на училище с такива деца.Нас ни учеха да им помагаме в подготовката на домашните и уроците и ние го правехме с удоволствие.Ако българчета приемаха във ВУЗ-я с отличен - тях ги приемаха с добър даже и със среден те бяха с предимство от което не се възползваха толкова често. От двадесет години те не ходят на училище/сега почти всички са неграмотни/, не ходят на работа/нямат и специалност/, крадът, грабят, убиват и т.н. Не съм аз най умният човек на планетата.Но някой е бил.Знаел е какъв проблем ще се създаде в Бългория сега, когато циганите станаха роми. Защо ??? Кому е изгодно това положение???

Кому е изгодно една държава да е слаба?Справка - "Изкуството на войната" - Сун Дзъ.Чрез политици с малки душици, чужди интереси избуяват обилно наторени с нашето невежество и безхаберие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: peterch
Категория: Други
Прочетен: 70337
Постинги: 59
Коментари: 78
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930